شماره تماس : 03191089675 (30 خط)

برگزاری جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی جهت توسعه فروش سال ۱۴۰۳ در مجموعه کالای ساختمانی عارف

جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی جهت توسعه فروش در ۱۴۰۳ با حضور مدیر کل فروش صنایع استیل البرز، آقای مهندس طلا فروش و مدیریت مجموعه کالای ساختمانی عارف


در این جلسه پیرامون مسائل مختلف بازار از جمله راهکارهای افزایش حاشیه سود فروش شبکه فروش، افزایش کیفیت فروش و فروش سالم، بهبود کیفیت خدمات بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در این جلسه آقای مهندس طلا فروش مدیر کل فروش صنایع استیل البرز از عملکرد خوب مجموعه کالای ساختمانی عارف در فروش و مدیریت بازار تقدیر و تشکر نمودند و جناب مهندس شاکری بازرس محترم کل شرکت و مدیر فروش منطقه، نکاتی را در جهت بهبود سلامت فروش بیان نمودند.

حاج آقا میریان ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد شرکت استیل البرز، بر تلاش مجموعه در جهت توسعه بازار تاکید نمودند و نکاتی را به عنوان پیش نیاز این مهم بیان کردند.

آقای مهندس میریان مدیریت مجموعه کالای ساختمانی عارف نیز نکاتی را در مورد بهبود کیفیت خدمات و ارتقای زیر ساخت ها در سال جدید بیان نمودند و گفتند مشتری مداری و ایجاد تجربه خرید آسان و لذت بخش برای همکاران محترم از جمله برنامه های مجموعه در سال جدید است

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *